jag ger upp

okej, jag ger upp. jag kan inte vara positiv allt känns bara skit just nu, men tre speciella saker gör det ännu värre:

1. alla mina säsonger av buffy är borta!!! jag kan gråta.. var helt säker på att jag hade lämnat dom här men jag kan inte hitta dom någonstans. fattar inte. jag har heller inget minne av att jag har packat upp dom hemma och mamma hittar dom inte heller (var tvungen att ringa och fråga).. det var buffy som jag tänkte underhålla mig med under dom här två månaderna. vad ska jag nu göra?? fan fan fan, vart kan dom vara???

2. flygförsening och lottdragning om vilka som ska köra gästerna till flygplatsen någon gång inatt (typ mellan 2-4). ida och jenny. förstås.. kunde jag inte ens fått en lugn start när jag började jobba!? möta 189 asförbannade gäster är inget jag ser fram emot.

3. tess åker hem om en vecka och jag kommer få bo ensam. tyckte först att det skulle bli skönt men jag känner mig redan förjävligt jävla ensam..


fast buffy gör mig mest ledsen just nu.. och så saknar jag sverige.. två månader, två månader.. man kan ju försöka intala sig själv att det kommer gå fort.

Kommentarer
Postat av: bex

Fan vad tråkigt, men vadå är det nån som gjort inbrott o snott dom? Hoppas dina två sista månader blir någorlunda ok iallafall!

2009-02-28 @ 19:04:29
Postat av: malin

men lilla gumman jag förstår hur det känns men hang in there. Du kommer ju hem om några veckor bara. Gör en liten kalender med nedräkning i:) de kommer att göra susen. Kom igen nu gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback