min dag

det har faktiskt varit en helt okej dag efter omstänigheterna, och fort har den gått också med både positiva och negativa inslag.

dagen/morgonen (?) började med att jag och jenny åkte ut till vårt hotell där alla våra arga gäster fanns på. klockan var 03.15. aströtta och med inte alls för bra tålamod så tog vi emot alla utskällningar. eller det blev inte så många då de flesta var för trötta, men det finns ju alltid idioter. ibland blir man så trött på vuxna människor. hur fan kan 50-åriga föräldrar stå och skrika på en 23-åring utan att få dåligt samvete? vad i helvete tror dom att jag kan göra åt problemet? det som faktiskt gjorde mig mest arg var att johannes hade lovat att ringa till alla rum som inte kom ner kl. 4.00. man trodde ju ändå att dom flesta ändå skulle komma ner och ser hur det gick med allt, vilken tid dom skulle åka osv. men nej, typ 70 rum kom inte ner och folk blev jättearga för att vi inte hade ringt just DOM kl 04.00. när man försökte förklara att vi hade typ 70 rum att ringa till så får man till svar "det skiter jag i, ni skulle ha ringt mig kl 04.00". egoistiska jävla puckon!

men men, efter ett par timmar kom vi till slut iväg till flygplatsen och det blev en rejäl high five när vi såg planet lyfta vid åtta.. en timma senare kom det här sms:et av min älskade DM "Hej.Ville bara informera om att malmö flyget lyfte 07.56. Vissa gäster mindre nöjda än andra =) Stort tack för all hjälp under flygförseningen. Ni är grymma!! Kram J" Känns som att man har gjort något bra i alla fall.

sedan så var det bara dags att åka hem, byta om och åka till mitt välkomstmöte. hur det gick behöver vi inte prata om. dom goda nyheterna kom igen när jag kom tillbaka till kontoret då DM berättade att jag inte behövde köra min utflykt som jag hade. När han sedan kl 16 på eftermiddagen sa att jag fick gå hem så bestämde jag mig för att jag har världens bästa chef! men samtidigt hade jag så dåligt samvete för att jenny var tvungen att jobba (bokningsansvarig) så jag stannade en timma till för att det inte skulle se för dåligt ut..

väl hemma efter mitt 13 timmars pass så slocknade jag direkt. troode jag hade ställt kl på en halvtimma men det hade jag helt misslyckats med. vaknade sedan kl 20 av att nån arab hade ringt fel. förresten så hatar jag araber som ringer fel för ingen kan engelska och ringer typ tre gånger innan dom fattar att dom har ringt fel.

men men, det var min dag i alla fall.. och fort har den gått också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback