tillbaka

jaha, då var man tillbaka i arablandet igen efter två underbara veckor i sveriget! kan nog inte förklara hur skönt det har varit, men bästa på mycket mycket länge. tack alla fina människor där hemma som gjorde att det blev värt att lägga ut dom där extra tusenlapparna.. det mest störande är ju att jag har fått veta att två av mina kollegor har fått sina tillstånd nu, och det gör mig så förbannad för att om dom inte hade fått tillstånden så skulle solresor stått för deras resor hem, men nu gällde ju inte det för att jag "bara" skulle hem på semester.. fan.. men nu ska jag försöka tänka positivt, som malin och jessica. om två månader är jag hemma i vackra sverige!

den största nyheten här nere är att vår kattunge (sfinxen) inte bor hos oss längre. anledningen till det är att sherif (en som jobbar för vår agent) är tydligen en riktigt djurvän, och han hade hört talas om vår lilla kattunge och ville ta med honom hem. det hade han tydligen fått. det var bara det att sfinxen trivdes inte hos sheriffen så han rymde och är nu helt borta.. MEN, jag är nästan säker på att jag såg honom idag på soptippen på väg hem från kontoret. han var dock jätteskitig så jag vågade inte ta upp honom. stackars kissen. vi får hoppas på att han hittar hem nån dag. mamma blir nog glad i alla fall, för hon lurade i mig att han säkert både hade skabb och rabies.


Kommentarer
Postat av: bex

Såå söta ni är=)

2009-02-28 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback