värsta uppdateraren

gud, vad jag bloggar. men jag har för mig att jag lovade malin att bättra mig så nu ska jag tortera er med blogginlägg istället. även om det kanske bara håller ett par dagar..

kom på att jag glömde berätta att jag har hittat mina buffy-säsonger. yay! ringde lotta och typ grät. lotta är också buffy-fan) och det roligaste med henne är att hon säger buffy med svensk u, typ som min mormor skulle göra. himla gulligt.. men men, hon hade i alla fall lånat dom och inte haft chans att lämna tillbaka dom innan hon drog till nilen igen.. så nu ligger dom uppe hos nathalie, och jag känner mig hel igen. och lite glad faktiskt..
lotta är verkligen en person som kan få en på bra humör fast man är helt nere. synd att jag inte har haft chans att umgås mer med henne då hon mestaldels har nördat nere på kryssningen på nilen..



lotta/queen of the nile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback