4000

om man har fyra tusen spänn över så har jag lite tips på vad man kan lägga pengarna på:

- kamera
- mobil
- film
- loreals svindyra schampoo & balsam
- solglasögon
- choklad

tyckte först att 4000 var ganska mycket pengar men när jag tittar på vad jag har fått för pengarna så har jag nog gjort ganska bra klipp.

dagen har spenderats på maxi (eller ingelsta shopping som det tydligen numera heter), två gånger till och med. först var jag där några timmar med emma och sen drog jag ner och hjälpte mamma och pappa och handla. hittade bbq-sås där inne, har inte käkat det sen malta. mycket kärt återseende. om jag bara fick välja en sås som jag fick äta resten av livet så skulle det nog vara den. eller balsamico-sås.. eller fetaost- och tomatsås. svårt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback