Speciell

Har haft en del problem med en av mina tänder på senaste tiden och har tagit medicin mot det i ett par dagar nu och nu har jag fått biverkningar. Jag känner mig inte alls särskilt ledsen för det, känner mig nästan lite speciell. Det är liksom jag av hundra pers som får det här, hur speciellt är inte det? Dessutom så fick jag den bra biverkningen också. Om det står mellan frätningar på tungan eller brun missfärgning på tunga och tänder så väljer man ju såklart frätningar. Jag är nästan lite lycklig för det här!

Idag spenderades dagen på stan med min kära kusin. Letade midsommarklänningar. Kom på att jag inte har firat en midsommar med mina kompisar på fem år (eller för fyra år sen var jag med em, men inte nån annan). Ser fram emot det som fan. Hittade en jättefin klänning men nu vet jag inte vilken dag jag ska ha den eftersom vi ska fira två dagar. Vilken dag ska man ha sommarklänningen på?? Nån som ska med och fira får gärna svara!

Imorgon blir det en riktig fotbollsdag. Ska först åka och titta på Svärtinge som spelar kl. 12 och sen blir det IFK Norrköping kl 16..

Kommentarer
Postat av: malin

ja tänkte ha blommig klänning på midsommarafton om vädret tillåter och sen nåt annat på midsommardagen men man kan ju ha samma båda dagarna:) fan va kul det ska bli. ser fram emot det som fan!!!

2009-06-13 @ 12:54:26
Postat av: malin

just det.. grattis till biverkningen förresten.

2009-06-13 @ 12:55:33
Postat av: bex

Jag ska försöka ha två olika klänningar, men just nu har jag bara en... den vill jag ha på midsommardagen=) L Ä N G T A R!

2009-06-14 @ 09:53:21
Postat av: Malin

ska jag behöva vänta till nästa midsommar med att få en uppdatering? dåligt ida. ingen blogaward för dig:)

Postat av: slem

uppta bloggandet, tack!

2010-07-01 @ 20:24:28
URL: http://slem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback