ida har tråkigt

väntar på att tiden ska gå. idag är det christines sista dag och hon har bestämt att vi ska ut och fika på cinnabon. gott gott gott. hittade en lite rolig lek som jag kan sysselsätta mig med. ska även ta tag i mallans nån gång också.. iallefall


1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Har det gått bra idag?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Jag somnade visst om, hörde ej att du ringde

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Jag är också ledig imorgon.

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Har du Fatimas svenska nummer?

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Snart ses vi babe! 

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Ta med bikini så kan vi ev sticka till Pacha en stund mitt på dagen idag..

7 Vad vill du höra mest av allt?
- Det som är är att jag saknar att äta riktig frukost

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Tack, jättesnällt!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- Ville bara informera om att malmö flyget lyfte 07.56.

nu ska jag ta av mig min fula uniform, ta en snabbdusch och hoppas på att nya terese kommer ner snart så vi kan ta en taxi..

Kommentarer
Postat av: slem

haha, den där var rolig.. jaa, sluta med mig.. det är nog en sån sak man inte ångrar i efterhand.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback