j. dm lobstervalley

igår var jag ledig och jag satt hemma hela dagen och sökte jobb och tittade lite på buffy.. eller förresten, vet inte om det var så många jobb men jag sökte dom jag kunde söka. det värsta var att jag tydligen har lagt mitt ansökningsbrev i fel filformat för jag har redan fått et mail tillbaka om att dom inte kan öppna det. men nu har jag skrivit nytt och hoppas att alla nadra också hör av sig om dom inte kan öppna det.. klantigt!

idag var det jobb igen. nu har jag duschat och snart kommer ny terese och hämtar mig för vi ska käka middag.måste nog komma på ett bättre smeknamn än nya terese förresten. iallafall, så harju självaste johannes dm lobstervalley fyllt 29, och ikväll ska det ut och firas. som present så har vi fyllt hela hans kyl med öööööl.

jalla bye

Kommentarer
Postat av: slem

längtar tills du kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback