ledig dag

idag har jag varit ledig och legat på stranden. eller egentligen är det ingen strand utan en brygga, men det känns som stranden utan sand.. mysigt har det varit, och jag har lyxätit crepes och quisidillas (eller hur det nu stavas).. men nu har jag bränt hela min kropp och fått solfrossa så jag ska lägga mig under täcket och se en film..

idag beställde jag hela bourne-triologin från cdon för bara 99 spänn. rena fyndet. passade även på att köpa oceans thirteen och life of brian. så nu har jag lite att göra när jag kommer hem till sveriget!


ellen, linda och jag var på stranden idag. eftersom jag tappade min kamera i norrköping så kunde jag inte ta något kort på hur mysigt vi hade det. men så här ser det ut iallafall..



och här är min hämnd för att becka la upp så fula bilder på mig på facebook (jag fick med dig!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy faan vad elakt, jag ser ju ut som en häxa... haha!

2009-03-10 @ 20:20:04
Postat av: slem

yes, bra att du har köpt nya filmer.. haha, rolig bild på bex också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback