mello och lite annat

kom på att jag glömde blogga om melodifestivalen. vad hände egentligen?? jag är iofs ganska glad för att inte gnäll-låten vann, men va fan. vad hände med måns?? vi hade iaf en jättetrevlig kväll på vår svenska restaurang, och stannade kvar efter och sjöng högt till svenska schlagers. välbehövligt..

annars är det bara jobb jobb jobb. blää, är så trött på allt. vill bara hem. idag har jag varit ledig, låg på stranden några timmar och sen har jag ägnat halva eftermiddagen åt att leta utbildningar. vet fan inte vad jag vill.


nu ska jag städa lägenheten så att den är fin när bästa fatima kommer på fredag!


Kommentarer
Postat av: bex

Idis, du är ju hemma snart=) Hoppas sista veckan går bra, saknar dig! puss

2009-04-19 @ 20:59:47
Postat av: bex

Idis, du är ju hemma snart=) Hoppas din sista vecka går bra, saknar dig! puss

2009-04-19 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback