sfinxen är hemma

den gladaste nyheten idag är att sfinxen har kommit tillbaka till oss. jag, nya terese och linda hittade honom på väg hem igår och bjöd honom på skinka och vatten. så nu strosar hon omkring här och myser i våra famnar igen. världens näst sötaste katt..

annars är det en pissig vecka, har fått en riktig utskällning idag och för första gången någonsin så har dom hoppat på mig personligen. tycker inte att jag vill hjälpa mm (orkar inte ens skriva om det, men jag gät typ när jag gick därifrån).. helt sjukt då jag ägnade hela gårdagseftermiddagen med deras problem. men men, jag längtar till på fredag då dom åker hem. då jävlar ska allt bli bra..

annars börjar allt bli bättre. i fredags hade jag min depp-dag men nu börjar jag komma in i det igen så det är lugnt. och imorgon är jag leeeeeedig! synd bara att vi har så dåligt väder så det blir ingen strand för min del. men det gör inte så mycket, för jag är ändå ledig ensam plus att jag har massa sommarjobb som jag måste söka.

nu ska jag fortsätta läsa min deckare

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback