tvätt

nu sitter jag och vaktar tvättmaskinen för att dom senaste gångerna som vi har tvättat så har köket varit fullt av vatten och vi har fått moppat i två timmar efteråt. nu har house boy varit och tittat på det så hoppas allt ska vara okej igen. att inget kan fungera då.. jävla egypten! och tess har åkt hem nu också, så nu är jag ensam ansvarig för att allt ska fungera. förut har det varit så att om något inte har fungerat så brukade det vara tess som störde sig mest på det och också såg till att det blev fixat. nu är det bara jag kvar så jag har massa ansvar nu. tess, kom tillbaka!! jag klara mig inte utan dig!

idag har varit en bra dag. inte så mycket klagomål, inte för stressigt och trevliga människor med på min stadsutflykt. om alla dagar var som denna så skulle livet här nere vara helt okej. nu får vi hoppas på att det håller i sig, för det är fan inte rättvist om jag får en riktig helvetesvecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback