dubai

solresor har som nyhet för vintern resor till dubai. hur jävla häftigt hade det inte varit att få jobba där?? blev lite sugen på att söka men samtidigt vet jag att det inte är lönt då 99 % av alla lär söka dit, speciellt eftersom inte thailand kommer att finnas till vintern. men jag hoppas verkligen på att johannes eller fatima (som båda ska söka) kommer att få det. i så fall måste jag bara betala en flygbiljett ner och det lär ju bli rejält billigare. hoppas hoppas! jag har alltid velat åka till dubai!

men först och främst ska jag se fram emot min resa ner till kroatien och hälsa på fatima i slutet av sommaren.. längtar!

idag har jag styrt med att bränna lite skivor åt pappa, och nu ska jag ta fram dammsugaren.. snart kommer mamma hem och hon ska dra med mig ner på stan så att jag äntligen får klippa bort mitt slitna hår. vet dock inte hur jag ska klippa mig än men det ordnar sig nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback