Fredag

Tänkte att jag skulle ta tag i framkallningen av mina kort från Malta och Egypten idag, men detvar lättare sagt än gjort.. Eller speciellt svårt var det inte men det tog ju ca tre timmar allt som allt. Att jag också hade tagit en rejäl sovmorgon imorse gjorde att jag inte blev klar förrän kl 15. Det var den dagen det..

I eftermiddags var jag hos mormor och firade hennes namnsdag. Alltid ger hon mig dåligt samvete för att jag inte är där oftare.. Fick fram nån dålig ursäkt om att jag inte hade tänkt på det, gjorde säkert inte saken bättre..


Sitter just nu och växlar mellan dom tre filmerna som går på tv. Blir mest komedin på femman, men det är enbart för att Kate Hudson är med. Och den där lilla tjejen från "Little miss sunshine".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback