gröna lund

jag har ofta tänkt på hur snyggt det är att vara vardagsfin. jag skulle jättegärna vara en av dom som går runt med högklackat till vardags, t.ex. på stan. mucho fint. MEN! det finns vissa ställen där jag blir typ förbannad på folk som går med högklackat, det blir liksom för mycket. T.ex

1. när folk ska gå mycket på gräs (som när man tittar på en fotbollsmatch utan riktiga läktare)
2. på stranden (fattar inte!!)
3. på tivoli. ser ju bara dumt ut


nu ska jag sluta klaga på folk. gröna lund var i alla fall jättetrevligt och jag åkte alla dom läskiga grejerna. den värsta var i alla fall fritt fall tilt. jag har åkt fritt fall förut men den sitter man ju i. i tilt-versionen så hade man typ bara en stång mellan benen så att dom hängde helt löst plus att man fälldes typ framåt i 20 graders vinkel så att man så rätt ner när man åkte. jag trodde att jag skulle dö och mår fortfarande dåligt av den.. aldrig aldrig mer..



lika rädd som hon till höger ser ut var jag!

Kommentarer
Postat av: bex

Haha jag är beredd att hålla med dig.. Någon måtta får det vara, undrar bara, kan jag ha högklackat i arkösund på midsommar?=)

2009-05-22 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback