Heja Sverige

Imorse var jag uppe tidigt och checkade läget hos mamma och Jonna som stod på loppis. Folk är ju som galna där, ska pruta på allt. Kändes lite som att vara tillbaka i Egypten. Försökte t.ex pruta ner en snygg jeanskjol och par jeans från 35 kr till 25. Att folk orkar..

Sen hade jag och Em en mysig picknick i Folkparken. Det är kul att se hur samtalsämnena ändras med åren. Förr i tiden handlade det mest och killar och utseende. Idag blev det mest prat om finanskrisen, jobb och utbildning. Vad gammal man börjar bli.

Nu måste jag skynda mig, på med lite smink och sen vidare till Jessica. Så det blir nog utgång ikväll, men först Eurovision.. Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: slem

usch, fan vad tråkiga vi låter(/är).. hittade nyss en gammal killista i ett kollegieblock.. haha, undrar hur många sånna vi har gjort under våra dagar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback